Az Uszodákat üzemeltető Kft. ügyvezetője ügyeleti jelleggel engedélyezte mindkét helyszínen az Úszóiskola pultos tevékenységét, ezért ezúton is szeretnénk köszönetet mondani !  

FONTOS: ez a tevékenység június 02-től hétköznapokon, korlátozott idősávban 16:00-18:30-ig biztosított számunkra. 

Az utóbbi időszakban hozzánk érkezett levelek többsége a régi bérleten fennmaradó alkalmak felhasználásával kapcsolatos. Röviden szeretnénk ezen lehetőségeket ezúton is ismertetni Önökkel.

GYAKORI KÉRDÉSEK? - VÁLASZOK

 
A megváltott márciusi bérleteken fennmaradó alkalmak felhasználásának tekintetében Önök dönthetnek:

1.) Ha nem tudnak/ vagy nem szeretnének nyáron úszásoktatásra járni

Ebben az esetben kérjük, hogy az ügyeleti idő alatt (hétköznapokon 16:00-18:30) keressék fel az uszodában szolgálatot teljesítő pultos munkatársainkat, akik a régi bérleteket bevonják és a fennmaradó értéket visszatérítik. Az érték átvételét kérjük a bérlet hátoldalán szíveskedjenek elismerni könyvelésünk felé.

2.) A régi bérleteken szereplő alkalmakat szeretnék csak lejárni/bepótolni.

Ebben az esetben szintén kérjük, hogy keressék fel a bérletváltás helyszínét, ahol pultos kollégáink a régi bérleteket technikailag "bevonják" és egy új az Önök által egyeztetett turnusra átkonvertálják.
Ebben az esetben kérésükkel az aktuális turnus előtti héten, oktatási idő alatt kell felkeresni az Úszóiskola pénztárában szolgálatot teljesítő kollégát


3.) A régi bérleteken szereplő alkalmakat szeretnék "feltúrbózni" - azaz 8 vagy 10 alkalmas bérletre átkonvertálni.

Ebben az esetben a beiratkozó pultban szolgálatot teljesítő munkatársaink a fentiekben leírtak szerint járnak el azzal a különbséggel, hogy az újonnan kiállításra kerülő bérlet értéke helyett Önök csak az értékkülönbözetet fizetik ki.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy technikailag szintén bevonásra kerül a régi bérlet, virtuálisan visszafizetjük a le nem járt alkalmak értékét, azonban ezt az összeget az újonnan kiállított bérlet árába beszámítjuk.


INFORMÁCIÓS VONAL

Az információs vonallal kapcsolatosan mi is azt tapasztaltuk, hogy sajnos túlterhelt. Két uszoda és az óvodák, iskolák képviselőinek hívását kezeljük egy készüléken. NEKÜNK MINDEN HÍVÁS FONTOS !

Kérjük szíves türelmüket, vannak olyan időszakok, amikor egyszerre több hívás is befut. Nem tudunk rangsorolni a hívások között, de igyekszünk minden megkeresésre válaszolni.

Az újranyitással kapcsolatosan nagy az érdeklődés és rengeteg a kérdés, melyre igyekszünk legjobb tudásunk szerint válaszolni. Egy-egy hívás sok esetben 10-15 percet vesz igénybe.

Nagyon sokan délután 16:00 után tárcsázzák, ilyenkor a készülék valóban KI VAN KAPCSOLVA! Ebben az időszakban az uszodai vonalas telefonszámokon tehetik fel kérdéseiket. A telefonszámokat a weboldalainkon találják.

A délután befutott nem fogadott hívások közül azon Partnereinket tudjuk visszahívni, ahol a szolgáltató engedélyezi az sms küldést. 

További kérdés, észrevétel, panasz esetén elektronikus formában az alábbi elérhetőségeinket tudnak kapcsolatba lépni Úszóiskolánk Vezetőségével:
- info@aligatoruszoiskola.hu
- aligatorkertvarosiuszoisko
la@gmail.com
aligatoruszoiskola.com "Kapcsolatfelvétel" menüpont alatt!

 
Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Folyamatosan követjük a járvánnyal kapcsolatos intézkedéseket. Amint új információval rendelkezünk honlapunkon és FB oldalunkon tájékoztatjuk Önöket !

Bízunk benne, hogy hamarosan újra folytathatjuk a közös munkát.


Kérjük mindenki vigyázzon Magára és Szeretteire !